افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

تصاویر عیادت رضا بنفشه‌خواه از عموقناد در بیمارستان ؛ شایعه‌پردازان شرمنده شدند

به گزارش بازیگر 360 ، رضا بنفشه‌خواه، بازیگر تلویزیون امروز به ملاقات مجید قناد رفته و تصویری از او در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد حال مجید قناد خوب است و هیچ ضربه مغزی برای او رخ نداده است.

صبح چهارشنبه، 16 خردادماه، خبری درباره تصادف و ضربه مغزی مجید قناد، مجری تلویزیون، منتشر شد که نگرانی هنرمندان و مخاطبان را به دنبال داشت.

سپهر قناد، پسر مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون، به ایرنا گفت: «متأسفانه یک پیام غلط در شبکه اجتماعی ایکس باعث نگرانی بیهوده مردم شد. برخلاف آنچه گفته شده، هیچ ضربه مغزی و عمل جراحی مغز صورت نگرفت. در سر پدرم یک لخته خون تشکیل شده بود که با عمل ساده هماتوم بیرون کشیده شد.»

روز جمعه، 18 خردادماه، پزشک مجید قناد با انتشار عکسی از عمو قناد روی تخت بیمارستان نوشت: «چهل سال پیش که ۱۰ سالم بود و مسابقه “از مدرسه تا مدرسه” را می‌دیدم، نمی‌توانستم تصور کنم روزی با آقای قناد این‌گونه روبه‌رو شوم. خوشبختانه جراحی خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارند.» مجید قناد در روزهای گذشته به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان بستری شده است.

مجید قناد، هنرمند ۷۰ ساله، تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه “فیتیله جمعه تعطیله” اشاره کرد که از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا