افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل

به گزارش بازیگر 360 ، عصر روز جمعه ۱۸ خرداد، پردیس سینمایی زیما میزبان اکران مردمی فیلم سینمایی “عطرآلود” بود. این اکران با استقبال پُرشور مخاطبان همراه بود و شور و اشتیاق تماشاگران برای دیدن این فیلم جدید، فضای گرم و صمیمی را در سالن سینما ایجاد کرد.

حضور بازیگران و عوامل “عطرآلود” در اکران مردمی

هدی زین‌العابدین و کوروش تهامی، دو تن از بازیگران اصلی فیلم، به همراه هادی مقدم‌دوست کارگردان و یوسف منصوری تهیه‌کننده اثر، در این مراسم حضور داشتند و با تماشاگران به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

محمدرضا عبدلی، عکاس این مراسم، تصاویری از شور و اشتیاق مردم در اکران مردمی “عطرآلود” را ثبت کرده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عواملعطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل عطرآلود در میان مردم: اکران مردمی پُرشور فیلم با حضور بازیگران و عوامل

“عطرآلود” که به تازگی در سینماها اکران شده است، داستانی اجتماعی و عاشقانه را روایت می‌کند و تاکنون مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا