افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

سوپرمن قوی‌تر شد: دو بازیگر جدید به جمع ابرقهرمانان دی‌سی پیوستند!

به گزارش بازیگر 360 ، در حالی که فیلمبرداری فیلم سوپرمن همچنان ادامه دارد، خبرهای جدیدی از این اثر موردانتظار به گوش می‌رسد. طبق اعلام برادران وارنر، میکیلا هوور و کریستوفر مک‌دونالد به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

دو بازیگر به جمع سوپرمن و یارانش اضافه شدند

سوپرمن قوی‌تر شد: دو بازیگر جدید به جمع ابرقهرمانان دی‌سی پیوستند!

هوور که سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند جوخه انتحاری را دارد، در این فیلم نقش کت گرانت، خبرنگار روزنامه دیلی پلنت و همکار لوئیس لین را بر عهده خواهد داشت. مک‌دونالد نیز که در فیلم‌هایی مانند رؤیای یک معتاد به ایفای نقش پرداخته، نقش ران تروپ، دیگر خبرنگار دیلی پلنت را بازی خواهد کرد.

پیش از این حضور بازیگرانی از جمله دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن، ریچل بروزناهان در نقش لوئیس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گرین لنترن، ایزابلا مرسد در نقش هاوک‌گرل و آنتونی کاریگان در نقش متامورفو در این فیلم قطعی شده بود.

فیلم سوپرمن قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) راهی پرده‌های سینما شود. جیمز گان، کارگردان سه‌گانه نگهبانان کهکشان و فیلم جوخه انتحاری، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

با اضافه شدن این دو بازیگر جدید، بازیگران فیلم سوپرمن کامل‌تر شد و طرفداران این شخصیت محبوب می‌توانند منتظر دیدن اثری جذاب و پرهیجان باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا