افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

راز جدایی زوج عاشق “در انتهای شب”: سکانسی پربازدید از مشاجره پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین

به گزارش بازیگر 360 ، در قسمت سوم سریال “در انتهای شب”، شاهد سکانس‌هایی از جدال و مشاجره بهنام (پارسا پیروزفر) و ماهرخ (هدی زین‌العابدین) زوجی که از هم جدا شده‌اند، بودیم. این سکانس‌ها که بازتاب گسترده‌ای در میان مخاطبان داشته، گوشه‌ای از مشکلات و چالش‌هایی را که منجر به جدایی این زوج شده، به تصویر می‌کشد.

جدایی به روایت “در انتهای شب”: سکانس پربازدید مشاجره بهنام و ماهرخ

RPReplay_Final1717869920

سریال “در انتهای شب” به نویسندگی ارسلان امیری و کارگردانی آیدا پناهنده، روایتی متفاوت از زندگی زوجی جوان را ارائه می‌دهد که برخلاف بسیاری از سریال‌های دیگر، به جای پرداختن به زندگی‌های لاکچری و ایده‌آل، به مشکلات و گرفتاری‌های واقعی قشر متوسط جامعه می‌پردازد.

در این سریال، شاهد جزئیات زندگی بهنام و ماهرخ هستیم و ریشه‌های مشکلات و اختلافاتی که منجر به جدایی آنها شده، به تدریج آشکار می‌شود. سکانس پربازدید مشاجره این زوج، تلخی جدایی و رنج نهفته در آن را به خوبی به تصویر می‌کشد و به نوعی زنگ خطری برای زوج‌های جوان به صدا در می‌آورد.

“در انتهای شب” با روایت داستانی تلخ و واقعی، مخاطبان را به تأمل در روابط زناشویی و چالش‌هایی که می‌تواند منجر به فروپاشی آن شود، وا می‌دارد. این سریال، تلنگری به مخاطب می‌زند تا در انتخاب همسر و زندگی مشترک، با دقت و آگاهی بیشتری عمل کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا