افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

ظاهر فاخر الهام حمیدی در آلمان همه را شگفت‌زده کرد + عکس

به گزارش بازیگر 360 ، الهام حمیدی، بازیگر فیلم “ما همه گناهکاریم” به کارگردانی حسن ناظر، برای اکران این فیلم در آلمان با تیپی متفاوت و استایلی فاخر دیده شد.

الهام حمیدی (زاده ۸ آذر ۱۳۵۶) یکی از بازیگران برجسته ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی “مسافری از هند” و پس از آن در فیلم “خیلی دور، خیلی نزدیک” به شهرت رسید. از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی معروفی که حمیدی در آنها نقش‌آفرینی کرده، می‌توان به “زیر تیغ”، “آخرین دعوت”، “شوق پرواز” و “یوسف پیامبر” اشاره کرد.

الهام حمیدی در آلمان: ترکیبی از زیبایی و شکوه

در سال ۱۳۹۱، الهام حمیدی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم “گهواره‌ای برای مادر” شد. او همچنین در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

الهام حمیدی که در حال حاضر ۳۹ ساله است، در فیلم “ما همه گناهکاریم” نقش‌آفرینی کرده و برای اکران این فیلم در آلمان با استایلی جالب و متفاوت حضور یافت که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا