افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

اقتباس سینمایی پرفروش Three Bags Full با حضور بازیگران سرشناس

به گزارش بازیگر 360 ، کایل بالدا، کارگردان انیمیشن “Minions: The Rise of Gru”، سکان هدایت این فیلم لایو اکشن را بر عهده خواهد داشت.

هیو جکمن و اما تامپسون به جمع بازیگران فیلم کمدی “Three Bags Full: A Sheep Detective Movie” پیوستند!

در این فیلم کمدی، هیو جکمن در نقش جورج هاردی، یک چوپان که گوسفندانش را دوست دارد و برای پشمشان پرورش می‌دهد، ظاهر می‌شود. او هر شب برای گوسفندانش داستان‌های معمای قتل می‌خواند و فکر می‌کند که آن‌ها متوجه نمی‌شوند، اما غافل از اینکه گوسفندان نه تنها حرف‌های او را می‌فهمند، بلکه بعد از آن در مورد قاتل و معمای قتل با هم بحث می‌کنند.

زمانی که جورج به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد، گوسفندان متوجه می‌شوند که او قربانی یک جنایت شده است و تصمیم می‌گیرند تا خودشان راز قتل را حل کنند.

با وجود اینکه پلیس محلی تا به حال نتوانسته هیچ پرونده قتل را حل کند، گوسفندان مصمم هستند که قاتل را پیدا کنند، حتی اگر این به معنی ترک مزرعه برای اولین بار باشد. در این حین، آن‌ها با دنیای انسان‌ها که پیچیده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردند، روبرو می‌شوند.

“Three Bags Full: A Sheep Detective Movie” قرار است در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۶ اکران شود.

علاوه بر هیو جکمن و اما تامپسون، نیکلاس براون، نیکلاس گالیتزین، مورلی گوردون، هونگ چائو، تاسین کول، کوبنا هولدبروک اسمیت، کانلث هیل و مندیپ دیلون نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمنامه این فیلم را کریگ مازن، خالق سریال “The Last of Us”، بر اساس رمانی پرفروش به همین نام نوشته لئونی سوان به نگارش درآورده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا