افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

“پسرهای بد 4” با وجود جنجال‌ها، در گیشه درخشید: 56 میلیون دلار در اولین آخر هفته!

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که چهارمین قسمت از مجموعه “پسرهای بد” با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس است، با وجود جنجال سیلی زدن اسمیت به کریس راک در مراسم اسکار 2022، مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

پسرهای بد 4 با وجود جنجال‌های ویل اسمیت، خوش فروخت!

“پسرهای بد 4” در مجموع 104.6 میلیون دلار در 3 روز نخست اکران خود در سراسر جهان فروخت. این رقم اگرچه رکورد این مجموعه را جابجا نکرد، اما نشان از محبوبیت این فیلم و عدم تاثیرگذاری جنجال‌های اخیر بر فروش آن دارد.

موفقیت “پسرهای بد 4” خبر خوشی برای سینماها است که در ماه‌های اخیر با افت شدید فروش روبرو بوده‌اند. این فیلم می‌تواند به رونق دوباره گیشه در تابستان امسال کمک کند.

تماشاگران از “پسرهای بد 4” بیشتر از منتقدان راضی بوده‌اند. این فیلم در نظرسنجی سینمااسکور امتیاز A- را دریافت کرده، در حالی که در راتن تومیتوز فقط 64 درصد امتیاز گرفته است.

“پسرهای بد 4” با بودجه 100 میلیون دلاری ساخته شده و تاکنون هزینه خود را جبران کرده است. باید دید این فیلم می‌تواند به فروش 426 میلیون دلاری “پسرهای بد تا ابد” (قسمت سوم) برسد یا خیر.

برخی منتقدان معتقدند که ساخت دنباله برای فیلم‌های کمدی اکشن کار دشواری است، زیرا معمولا شوخی‌ها تکراری و داستان‌ها ضعیف می‌شوند. با این حال، “پسرهای بد 4” تاکنون توانسته نظر مثبت تماشاگران را جلب کند و به نظر می‌رسد می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تابستان امسال تبدیل شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا