افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

بازگشت غول انیمیشن:کارگردان «داستان اسباب بازی ۵» مشخص شد!

به گزارش بازیگر 360 ، پیکسار بار دیگر از اندرو استنتون، فیلمساز برجسته خود، برای کارگردانی قسمت پنجم انیمیشن محبوب «داستان اسباب‌بازی» استفاده می‌کند.

اندرو استنتون، خالق «در جستجوی نمو» و «وال-ای»، کارگردان «داستان اسباب‌بازی ۵» شد!

پیت داکتر، مدیر ارشد بخش خلاقیت پیکسار، این خبر را در جریان رویدادی که به مناسبت رونمایی از انیمیشن «درون و بیرون ۲» برگزار شده بود، اعلام کرد. استنتون که سابقه کارگردانی انیمیشن‌های تحسین‌شده‌ای چون «در جستجوی نمو» و «وال-ای» را در کارنامه دارد، پیش از این در نگارش فیلمنامه قسمت‌های اول تا چهارم «داستان اسباب‌بازی» نیز نقش داشته است.

استنتون که سابقه‌ای طولانی در همکاری با پیکسار دارد، پس از ساخت فیلم «جان کارتر» در سال ۲۰۱۲، برای مدتی از دنیای انیمیشن فاصله گرفت. با این حال، او در سال ۲۰۱۶ با کارگردانی انیمیشن «در جستجوی دوری» به پیکسار بازگشت و در سال ۲۰۱۹ نیز فیلمنامه «داستان اسباب‌بازی ۴» را به رشته تحریر درآورد.

آخرین ساخته استنتون، فیلمی اقتباسی با عنوان «در یک چشم برهم زدن» است که با بازی کیت مک کینان و رشیدا جونز ساخته شده و هنوز اکران نشده است.

انتظار می‌رود «داستان اسباب‌بازی ۵» در سال ۲۰۲۶ راهی پرده‌های سینما شود.

این خبر برای طرفداران انیمیشن‌های پیکسار و به‌ویژه «داستان اسباب‌بازی» بسیار هیجان‌انگیز است. بازگشت اندرو استنتون به عنوان کارگردان این انیمیشن محبوب، نویدبخش خلق اثری درخشان و خاطره‌انگیز دیگر در این مجموعه است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا