افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

رونمایی از گریم بازیگران اُپرای «شیدا»

به گزارش بازیگر 360 ، پرواز همای خواننده و آهنگساز نام آشنا، جدیدترین اثر نمایشی خود با عنوان اُپرای «شیدا» را در مجموعه تاریخی نیاوران تهران به روی صحنه می‌برد.

ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا»

در این اُپرای حماسی که روایتگر داستانی عاشقانه در دوران شاه تهماسب صفوی است، چهره‌های مطرح موسیقی و تئاتر ایران به ایفای نقش می‌پردازند.

مسیحای آوازخوان با بازی محمدحسین صفری، وحشی بافقی با بازی امیر کربلایی زاده، شاه تهماسب با بازی نادر فلاح، شیدا با بازی آیدا اشجعی، پریخان با بازی آرزو نبوت، قباد با بازی پیمان رضوی، مهربانو با بازی لاله کریمی، رامشگر با بازی رحمان تک دهقان و وهاب ده هفت، از جمله این هنرمندان هستند.

«شیدا» به رهبری ارکستر امین غفاری و با نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی پرواز همای، طراحی حرکات مهرداد آبجار و طراحی لباس احمد قاسمی به روی صحنه می‌رود.

طراح گریم این اُپرا نوید فرحمرزی است و خشایار نشوی ویدئو مپینگ آن را بر عهده دارد. جابر بهارمست و عزیز فنایی نیز به عنوان صدابرد در این اثر حضور دارند. مهدی طوسی مدیر اجرایی و نورپردازی این اُپرا را بر عهده دارد و گروه مستان و گروه حرکات، سماع و رامشگران نیز پرواز همای را در اجرای این اثر همراهی می‌کنند.

ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا» ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا» ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا» ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا» ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا» ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا» ستاره‌های موسیقی و تئاتر در اُپرای حماسی «شیدا»

«شیدا» روایتگر سرنوشت غم‌انگیز مسیحای آوازخوان، رامشگران و شاعران در دوران شاه تهماسب صفوی و داستان عاشقانه او با شیدا دختر شاه تهماسب است که خشم علما را برمی‌انگیزد.

بلیت‌فروشی این اُپرا از روزهای نخست در سایت «تیوال» آغاز شده است.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر حماسی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا