افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

گودزیلا و کونگ رکورد شکستند! پرفروش‌ترین فیلم دنیای هیولایی مشخص شد!

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که دنباله‌ای بر Godzilla vs. Kong محسوب می‌شود، پیش از این رکورد را با فروش ۵۶۸.۶ میلیون دلار در اختیار داشت.

گودزیلا علیه کونگ: رکوردشکنی در دنیای هیولاها!

Godzilla x Kong: The New Empire در گیشه آمریکای شمالی ۱۹۶.۳ میلیون دلار و در گیشه بین‌المللی ۳۷۳.۷ میلیون دلار فروخته است.

این فیلم در ۳۵ بازار از جمله برزیل، کلمبیا، فرانسه، هند، اندونزی، مکزیک و امارات متحده عربی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم دنیای Monsterverse شناخته شده است.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و تری روسیو، جرمی اسلیتر و سیمون برت فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

دنباله‌ای دیگر از این فیلم در حال ساخت است که گرنت اسپوتر (کارگردان فیلم I Am Mother) کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. دیوید کالاهام (نویسنده فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings و انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse) نیز فیلمنامه این فیلم را خواهد نوشت. هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا