افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

گلرخ سریال پایتخت بعد از 13 سال: شبیه مدل‌ها!

به گزارش بازیگر 360 ، تصویری از سمیرا حسن‌پور، بازیگر نقش گلرخ در سریال پایتخت، بعد از 13 سال منتشر شده است که نشان‌دهنده‌ی تغییر قابل توجه چهره او و شباهت او به مدل‌ها است.

دگرگونی شگفت‌انگیز گلرخ پایتخت: سمیرا حسن پور در 39 سالگی!

سمیرا حسن پور در 39 سالگی سمیرا حسن پور در 39 سالگی سمیرا حسن پور در 39 سالگی سمیرا حسن پور در 39 سالگی

سمیرا حسن‌پور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان، متولد 16 آذر 1363 در تهران است. او در یک خانواده 5 نفری بزرگ شده و 2 برادر دارد. این بانوی هنرمند، فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است و در سال 1395 با سامان سالور، کارگردان سینما، ازدواج کرده است.

حسن‌پور که در سال 1388 با بازی در نقش گلرخ شقایقی در سریال پایتخت 1 به شهرت رسید، اکنون 39 ساله است. تصویری که به تازگی از او منتشر شده است، نشان‌دهنده‌ی تغییر قابل توجه چهره او در این سال‌ها است.

حسن‌پور در این تصویر با ظاهری آراسته و موهایی حالت‌دار، شباهت زیادی به مدل‌ها پیدا کرده است. این تغییر چهره او مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و بسیاری از آنها در نظرات خود به تمجید از زیبایی و خوش‌تیپ بودن او پرداخته‌اند.

لازم به ذکر است که سمیرا حسن‌پور در این سال‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله «پایتخت»، «چاردیواری»، «جیران » و «دلدادگان» ایفای نقش کرده است.

این بازیگر باسابقه، در حال حاضر مشغول بازی در سریال جدیدی به نام «از یادها رفته» است که قرار است به زودی از یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی پخش شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا