افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

6 سال پس از «مسخره باز»، غنی‌زاده با فیلمی جدید در راه سینما!

به گزارش بازیگر 360 ، همایون غنی زاده، کارگردان شناخته شده سینما و تئاتر، پس از 6 سال سکوت، جدیدترین فیلم خود با عنوان “آه! چه روزهای خوشی بود!” را در خارج از کشور کلید زد.

همایون غنی زاده پس از 6 سال با “آه! چه روزهای خوشی بود!” به سینما بازگشت

این فیلم که با ترکیبی از بازیگران ایرانی و خارجی ساخته می‌شود، روایتگر داستان عمارتی با ارزش است که توسط سرایدار قدیمی آن مصادره شده است. فرزند سرایدار پس از مرگ پدر، برای اصلاح و سندسازی عمارت، راهی سفری به خارج از کشور می‌شود تا صاحبان اصلی آن را پیدا کند.

“آه! چه روزهای خوشی بود!” در خلاصه داستان خود به مضامین خانواده، میراث و جستجوی هویت می‌پردازد. غنی زاده که خود نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد، پیش از این در سال 97 با فیلم “مسخره باز” در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود و جوایز متعددی را از آن خود کرده بود.

هنوز تاریخ اکران این فیلم و اطلاعات تکمیلی درباره گروه سازنده آن منتشر نشده است.

همایون غنی زاده که سابقه درخشانی در کارگردانی نمایش‌های مختلف تئاتر دارد، پس از اجرای نمایش “می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد” در سال 97، از صحنه تئاتر فاصله گرفته بود.

بازگشت این کارگردان صاحب نام به سینما با فیلمی جدید و داستانی جذاب، خبر خوشی برای اهالی سینما و تئاتر به شمار می‌رود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا