افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

“هما” درخشید و جایزه ویژه جشنواره آمریکایی را از آن خود کرد!

به گزارش بازیگر 360 ، مستند «هما» به کارگردانی گلاره عباسی، تهیه‌کنندگی درسای شفیعی و پخش‌کنندگی کمپانی Raft Films، در چهارمین حضور خارجی خود در بیستمین دوره جایزه مسابقه جهانی فیلم (Accolade Global Film Competition) موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران این جشنواره آمریکایی شد.

مستند «هما» در جشنواره آمریکایی Accolade Global Film Competition درخشید!

جایزه بشردوستانه سالانه این جشنواره به آثاری تعلق می‌گیرد که به عدالت اجتماعی، رفاه حیوانات، مسائل سیاسی، زیست محیطی، سلامتی، معلولیت یا آگاهی‌رسانی در این زمینه‌ها می‌پردازند.

مستند «هما» روایت زندگی زنی با اعتماد به نفس به نام هما هماوندی است که در کمپ ترک اعتیاد کار می‌کند و با وجود مشکلات و محدودیت‌های زندگی، در عرصه اجتماعی نیز حضوری فعال دارد.

این مستند پیش از این دیپلم افتخار جشنواره FicFusa از کشور کلمبیا را دریافت کرده و در جشنواره فیلم شانس سلطنتی (A Royal Chance Film Festival) و جشنواره فیلم مستند ملبورن استرالیا نیز به نمایش درآمده است.

مستند «هما» در جشنواره آمریکایی Accolade Global Film Competition درخشید!

دیگر عوامل این مستند عبارتند از: مشاور کارگردان: پژمان تیمورتاش، مجری طرح: کتایون ارسنجانی، فیلمبردار: گلاره کیازند، تدوین: حمید نجفی‌راد، موسیقی: ماهگل مقتدر، صدابردار: محمود کاشانی و نوید مهر، صداگذار: عرفان ابراهیمی.

این موفقیت برای گلاره عباسی و دست‌اندرکاران مستند «هما» تبریک می‌گوییم!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا