افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

کامنت پرمعنای مازیار لرستانی بعد از حذفش از سریال منوچهر هادی | ماجرا چیست ؟

به گزارش بازيگر 360 ،‌ مازیار لرستانی که قرار بود پس از دو سال با سریال جدید منوچهر هادی به تلویزیون بازگردد، به دلیل حواشی حذف از این پروژه واکنش نشان داد و این خبر را تایید کرد.

طبق گزارش همشهری آنلاین، مازیار لرستانی از اواخر زمستان سال گذشته در سریال جدید منوچهر هادی ایفای نقش می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که مدیران تلویزیون با حضور او مخالف بوده‌اند و دستور حذف او و تصویربرداری مجدد سکانس‌های مربوط به او با بازیگر دیگری را صادر کرده‌اند.

مازیار لرستانی که تا مدتی در این باره سکوت کرده بود، سرانجام نسبت به حذف خود از سریال تلویزیونی منوچهر هادی واکنش نشان داد.

شراره رخام، بازیگر سینما و تلویزیون، در واکنش به حذف مازیار لرستانی نوشت: «مازیار عزیز، ارزش و جایگاه تو به عنوان هنرمند نویسنده، کارگردان و بازیگر بر کسی پوشیده نیست. من از شنیدن خبر حذف تو از سریال جدیدی که در آن هنرنمایی می‌کردی، متعجب شدم. نمی‌دانم چه دست‌هایی پشت این تصمیم عجیب هستند و امیدوارم که شایعه‌ای بیش نباشد. اما در هر صورت، وجود ارزشمند تو در دنیای هنر همیشه تاثیرگذار بوده و خواهد بود.»

مازیار لرستانی نیز در پاسخ به شراره رخام نوشت: «من به عنوان یک هنرمند و انسان هیچ‌گاه کار خلاف قانون و شرع نکرده‌ام. در این دو سال گذشته رنج‌های بسیاری کشیده‌ام و تنها به خدا پناه برده‌ام. بدون شک نور الهی پرده از تاریکی‌ها برخواهد داشت.»

در ادامه، تصویری از کامنت گلایه‌آمیز مازیار لرستانی قابل مشاهده است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا