افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

مل بروکس به جمع PEGOTها پیوست!

به گزارش بازیگر 360 ، مل بروکس، کمدین افسانه‌ای، در مراسم اهدای جوایز پیبادی که یکشنبه شب در لس‌آنجلس برگزار شد، جایزه افتخاری شغلی را دریافت کرد و به جمع برندگان معدودی پیوست که موفق به دریافت هر پنج جایزه معتبر در حوزه سرگرمی شده‌اند.

مل بروکس به جمع برندگان افتخاری پیبادی پیوست و به چهارمین فردی تبدیل شد که EGOT را به PEGOT ارتقا داده است!

بروکس که پیش از این جوایز امی، گرمی، اسکار و تونی را دریافت کرده بود، با دریافت این جایزه به جمع باربارا استرایسند، ریتا مورنو و مایک نیکولز پیوست.

بیلی کریستال، کمدین و بازیگر مشهور، در این مراسم جایزه را به بروکس اهدا کرد و او را “نابغه‌ای” خواند که “معتقد است کمدی باید مرزها را جابه‌جا کند، تابوهای اجتماعی را به چالش بکشد و حتی زمانی که ایجاب کند، کمی مبتذل هم باشد.”

بروکس در سخنرانی خود با لحنی طنزآمیز گفت که مطمئن نیست این جایزه برای چه چیزی به او اهدا شده است، اما از دریافت آن “با فروتنی” (البته با شوخی) استقبال کرد.

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که بیش از ۷۰ سال است که مردم را سرگرم می‌کند و از آنها پرسید: “بدون من کجا بودید؟”

در این مراسم که برای نخستین بار پس از دو سال وقفه به دلیل پاندمی کرونا و اعتصاب نویسندگان، به صورت حضوری برگزار شد، ۳۴ جایزه دیگر نیز به برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی، پادکست‌ها و رسانه‌های دیجیتال اهدا شد.

از جمله برندگان این دوره می‌توان به سریال‌های “خرس”، “آخرین ما” و “سگ‌های انباری” اشاره کرد.

همچنین در این مراسم به روزنامه‌نگاران و پادکسترهایی که به موضوعات مهم و حساس مانند سیاست، نژادپرستی و جنگ در اوکراین و غزه پرداخته بودند، جوایزی اهدا شد.

بیسان عودا، فعال فلسطینی، یکی از این افراد بود که جایزه پیبادی را برای گزارش‌های ویدیویی خود با عنوان “این بیسان از غزه است و من هنوز زنده هستم” دریافت کرد. عودا در این گزارش‌ها که از منطقه جنگی ارسال شده بود، اوضاع لحظه به لحظه را به تصویر کشیده بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا