افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

“هیچ‌کس”: فیلم اکشن پر هیجان و طنزآمیز با دوبله فاخر در شبکه نمایش!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی “هیچ‌کس” محصول ۲۰۲۱ آمریکا با گویندگی ۲۶ تن از برجسته‌ترین صداپیشگان کشور از جمله بهمن هاشمی، رضا آفتابی، بابک اشکبوس و … به زودی از شبکه نمایش سیما پخش خواهد شد.

“هیچ‌کس” با دوبلاژ فاخر ایرانی به شبکه نمایش می‌آید

این فیلم در ژانر اکشن، جنایی و درام روایتگر داستان پدری آرام به نام هاچ است که در حومه شهر زندگی می‌کند. زندگی آرام او با ورود دو دزد به خانه‌اش و به سرقت بردن دستبند زینتی دخترش دگرگون می‌شود. خشم فروخورده هاچ فوران می‌کند و او در مسیری بی‌رحمانه برای بازپس‌گیری دستبند و مقابله با گذشته‌اش قدم می‌گذارد.

“هیچ‌کس” با فضایی مشابه فیلم “ربوده شده”، صحنه‌های اکشن جذاب و هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد و به دلیل ترکیب طنز با اکشن، مورد استقبال منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است. این فیلم موفق به کسب و نامزدی بیش از ۲۰ جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف شده است.

شبکه نمایش سیما با رصد این اثر و پس از طی مراحل تایید، ترجمه، ویراستاری و دوبله فاخر با حضور جمعی از بهترین صداپیشگان کشور، آن را برای مخاطبان خود آماده پخش کرده است.

علاقه‌مندان به فیلم‌های اکشن، جنایی و درام می‌توانند به زودی شاهد پخش این فیلم جذاب از شبکه نمایش سیما باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا