افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی

به گزارش بازیگر 360 ، در مراسمی که روز گذشته در موزه سینمای ایران برگزار شد، جمعی از هنرمندان و فعالان عرصه سینما با حضور در مراسمی ویژه، از “احمدرضا معتمدی” کارگردان و فیلمنامه‌نویس برجسته کشورمان تجلیل کردند.

ستارگان سینما در موزه سینما گرد هم آمدند: بزرگداشت احمدرضا معتمدی، خالق آثاری ماندگار!

در این مراسم که با حضور چهره‌هایی همچون استاد علی نصیریان، احمد مهرانفر، پوران درخشنده، مهوش وقاری و .. همراه بود، از فیلم‌های شاخص معتمدی مانند “آلزایمر”، “دیوانه‌ای از قفس پرید”، “اهِ رفتن روی سیم”، “زشت و زیبا”، “سوءتفاهم”، “قاعده بازی” و “هبوط” با نمایش گزیده‌هایی از آنها و سخنرانی‌هایی پیرامون جایگاه این آثار در سینمای ایران، یاد شد.

تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی تصاویر مراسم گرامیداشت احمدرضا معتمدی

احمدرضا معتمدی متولد ۱۳۴۰ در تهران، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما است. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه تهران و دکترای رشته فلسفه هنر از دانشگاه علامه طباطبایی است. معتمدی پیش از ورود به عرصه سینما، سال‌ها در حوزه مباحث تئوریک هنر و فلسفه زیبایی‌شناسی در مطبوعات و کتب به فعالیت پرداخته بود.

معتمدی در طول فعالیت حرفه‌ای خود، فیلم‌های متعددی را کارگردانی و فیلمنامه آنها را نوشته است که از جمله آنها می‌توان به “آلزایمر”، “دیوانه‌ای از قفس پرید”، “اهِ رفتن روی سیم”، “زشت و زیبا”، “سوءتفاهم”، “قاعده بازی” و “هبوط” اشاره کرد. این فیلم‌ها با مضامین اجتماعی، فلسفی و روانشناختی، جایگاه ویژه‌ای در سینمای ایران پیدا کرده‌اند و جوایز متعددی را در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی کسب کرده‌اند.

حاضران در این مراسم ضمن ستایش از خلاقیت، جسارت و تعهد معتمدی به سینمای ایران، وی را یکی از تاثیرگذارترین و برجسته‌ترین فیلمسازان نسل خود دانستند.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به احمدرضا معتمدی به پایان رسید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا