افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

مدیتیشن الناز شاکردوست در دشت پرسبزه برای رهایی از روزمرگی + عکس

به گزارش بازیگر 360 ، مدیتیشن بهاری حرفه‌ای الناز شاکردوست در وسط دشتی پراز سبزه و گلهای رنگارنگ از انتقال آرامش و زیبایی طبیعت برای هر فردی سخن می‌گوید. در این تصویر، الناز شاکردوست با یک حالت آرام و متمرکز، در حالی که در میان گلها و سبزه‌های دشت قرار گرفته، به نظر می‌رسد که در فرآیندی عمیق از تأمل و مدیتیشن درگیر شده است. این صحنه نه تنها از زیبایی طبیعت بلکه از عمق و صلح داخلی الهام می‌گیرد که الناز شاکردوست با حضورش به تصویر می‌کشد.

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل کرده و بازیگری را در تئاتر دنبال کرده است. شاکردوست برای بازی در فیلم “باد در علفزار می‌پیچد” (۱۳۸۶) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم “مبارک” (۱۳۹۵) جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را دریافت کرد. او همچنین برای بازی در فیلم‌های “شبی که ماه کامل شد” (۱۳۹۷) و “ابلق” (۱۳۹۹) به کارگردانی نرگس آبیار، به ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا