افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

انتقام در راه است! تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری» منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، فصل سوم سریال «زخم کاری» با عنوان «انتقام» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدصادق رهنما در حال ساخت است. به تازگی تصاویر جدیدی از این سریال منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری؛ انتقام» منتشر شد!

در این تصاویر، جواد عزتی را در نقش مالک، شخصیت اصلی سریال، می‌بینیم که ظاهری متفاوت و موهایی بلندتر دارد. همچنین، حضور هانیه توسلی، ساعد سهیلی، سیروان مقدم، مهسا کامیابی، علیرضا صانعی، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی و سارینا فرهادی در این تصاویر تأیید می‌شود.

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری؛ انتقام» منتشر شد! تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری؛ انتقام» منتشر شد! تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری؛ انتقام» منتشر شد! تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری؛ انتقام» منتشر شد! تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال «زخم کاری؛ انتقام» منتشر شد!

داستان فصل سوم سریال «زخم کاری»

در خلاصه داستان فصل سوم این سریال آمده است: «مالک که در انتهای فصل گذشته از مرگ نجات یافته، در جستجوی انتقام از کسانی است که به او و عزیزانش خیانت کرده‌اند. او در این مسیر با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود و رازهایی ناگفته برملا خواهد شد.»

عوامل فصل سوم سریال «زخم کاری»

  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • تهیه‌کننده: محمدصادق رهنما
  • نویسنده: ابوالحسن مهدویان
  • بازیگران: جواد عزتی، هانیه توسلی، ساعد سهیلی، سیروان مقدم، مهسا کامیابی، علیرضا صانعی، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، سارینا فرهادی و …

«زخم کاری» یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در سال‌های اخیر بوده است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۹۸ و فصل دوم آن در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا