افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

دومین ضربه به فیلم blade: کارگردان از این پروژه جدا شد!

به گزارش بازیگر 360 ، یان دیمانج، کارگردان فیلم White Boy Rick، رسما از این پروژه جدا شد و این دومین کارگردانی است که از فیلم Blade کنار می‌رود.

دومین کارگردان فیلم Blade کنار رفت؛ مارول نویسنده جدیدی به پروژه اضافه کرد

هنوز دلیل این جدایی‌ها به طور قطعی مشخص نیست، اما برخی منابع طولانی شدن روند تولید را عامل این اتفاق می‌دانند. با این حال، گفته می‌شود که جدایی دیمانج به طور دوستانه بوده است.

دومین کارگردان فیلم Blade کنار رفت؛ مارول نویسنده جدیدی به پروژه اضافه کرد

مارول در پی یافتن کارگردان جدید برای Blade است. در همین حال، اریک پیرسون، نویسنده فیلم‌هایی مانند Fantastic Four، Black Widow و Thor: Ragnarok، به پروژه اضافه شده و در حال کار روی فیلمنامه جدید فیلم است. پیش از این، مایکل گرین، نویسنده Logan و Blade Runner 2049، وظیفه بازنویسی فیلمنامه را بر عهده داشت.

تغییرات در Blade فقط به کارگردان و نویسنده محدود نمی‌شود. گفته می‌شود که مارول عجله‌ای برای ساخت این فیلم ندارد و ممکن است اکران آن به تعویق بیفتد. پیش از این، دیزنی تعداد فیلم‌های مارول در سال را به 2 تا 3 فیلم کاهش داده بود و به نظر می‌رسد که این موضوع باعث شده تا فشار روی استودیو برای ساخت Blade در موعد مقرر کمتر شود.

با وجود این چالش‌ها، ماهرشالا علی، میا گاث و دلروی لیندو همچنان قرار است در Blade بازی کنند. فیلم قرار است در تاریخ 16 آبان 1404 اکران شود، اما با توجه به مشکلات موجود، احتمال اکران آن در این تاریخ بسیار کم است.

بودجه فیلم Blade نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است. گفته می‌شود که بودجه این فیلم کمتر از 100 میلیون دلار خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه تاثیری بر کیفیت نهایی فیلم Blade خواهد داشت. هواداران این شخصیت محبوب مارول منتظرند تا ببینند که آیا این فیلم می‌تواند به انتظارات آنها پاسخ دهد یا خیر.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا