افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

خودشیفتگی بهاره رهنما در ویدئوی جدیدش ؛ من جذاب هستم !

به گزارش بازیگر 360 ، لایو جدید بهاره رهنما بازیگر سینما در امریکا جنجال به پا کرد. این بازیگر معروف در این لایو به انتقادهایی که از او در مورد خودستایی و جذابیتش وارد شده پاسخ داده است.

او به تازگی به آمریکا رفته و لایوهای جنجالی اش صدای منتقدانش را در آروده . رهنما می گوید انتقاد های مردم برایش اهمیتی ندارد.

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در روستای هزاوه استان مرکزی  است و مادر او پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. او مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد دریافت کرده و نخستین تجربه بازیگری را در ۱۷ سالگی و در فیلم اکشن افعی انجام داده که این فیلم با فروش ۱۹۹ میلیون تومان، پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۷۲ بود.

او دوبار ازدواج کرده و همسر اول او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ سینماست. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و در سال ۱۴۰۱ از خسرو عباسی جدا شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا