افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

انتقام مالک آغاز شد: گالری تصاویر اولین قسمت «زخم کاری: انتقام»!

به گزارش بازیگر 360 ، قسمت اول فصل سوم سریال زخم کاری با عنوان «زخم کاری: انتقام» منتشر شد و بازگشت جواد عزتی در نقش مالک، انتقام‌جوی کینه‌توز، هیجان و التهاب را به اوج رساند.

زخم کاری: انتقام با بازگشتی توفانی و تصاویری دیدنی از قسمت اول!

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، استقبال کم‌نظیر مخاطبان از این قسمت، بار دیگر ثابت کرد که «زخم کاری» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نمایش خانگی ایران است.

در همین راستا، گالری تصاویر اولین قسمت از «زخم کاری: انتقام» منتشر شد تا مخاطبان بار دیگر غرق در دنیای پرماجرای مالک و اطرافیانش شوند.

فیلیمو با انتشار این تصاویر و ابراز خوشحالی از استقبال مخاطبان، نوشت: «مالک مثل یک ببر کینه‌توز بازگشته و حالا هیجان و التهاب در زخم کاری به اوج می‌رسد… این را استقبال کم‌نظیر شما از پخش قسمت اول فصل سوم زخم کاری نشان می‌دهد. سریالی که نقطه عطفی در تاریخ نمایش خانگی ایران شد و حالا در کنارِ ۱۴ خرداد (روز آغاز زخم کاری) و ۱۷ شهریور (روز پخش زخم کاری ۲)، ۲۵ خرداد (روز پخش زخم کاری ۳) هم در ذهن همه ما فیلیمویی‌ها ماندگار شد.»

علاوه بر این، فیلیمو با اشاره به نظرات و واکنش‌های دیدنی مخاطبان، از آنها به خاطر همراهی و استقبالشان قدردانی کرد و نوشت: «شما با این حجم از تماشای رکوردشکن، کامنت‌های محبت‌آمیز و واکنش‌های دیدنی نشان دادید که زخم کاری شایسته عنوان «محبوب‌ترین سریال نمایش خانگی» است و همه ما در فیلیمو و تیم تولید زخم کاری، بابت این استقبال شگفت‌انگیز به خودمان می‌بالیم و از شما سپاسگزاریم.»

در پایان، فیلیمو با وعده‌ای هیجان‌انگیز، از مخاطبان خواست تا منتظر قسمت‌های بعدی «زخم کاری: انتقام» باشند: «تک تک نظرات شما را با عشق خواندیم و با خوشحالیِ شما خوشحال شدیم و امیدواریم تا هفته‌ها از تماشای زخم کاری لذت ببرید؛ چون این تازه اول راه انتقام مالک است و «هنوز بوی خون میاد…»».

گالری تصاویر اولین قسمت «زخم کاری: انتقام»! گالری تصاویر اولین قسمت «زخم کاری: انتقام»! گالری تصاویر اولین قسمت «زخم کاری: انتقام»! گالری تصاویر اولین قسمت «زخم کاری: انتقام»! گالری تصاویر اولین قسمت «زخم کاری: انتقام»!

عکاس: فتاح ذی‌نوری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا