افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم «آبی روشن» در پردیس کوروش

به گزارش بازیگر 360 ، در شبی پر شور و هیجان، پردیس سینمایی کوروش میزبان اکران مردمی فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا بود. این فیلم که با حضور جمعی از بازیگران، عوامل و منتقدان به نمایش درآمد، مورد استقبال گرم تماشاگران قرار گرفت.

حضور پرشور مردم در اکران مردمی فیلم «آبی روشن» در پردیس کوروش!

مهران احمدی،سارا حاتمی و مرتضی امینی‌تبار از جمله بازیگرانی بودند که در این اکران مردمی حضور داشتند و با استقبال و ابراز علاقه تماشاگران روبرو شدند.

در این گزارش تصویری، می‌توانید عکس‌هایی از شور و هیجان تماشاگران در این اکران مردمی، حضور بازیگران و عوامل فیلم و همچنین لحظاتی از نمایش فیلم را مشاهده کنید.

گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش گزارش تصویری از اکران مردمی فیلم در پردیس کوروش

عکاس: محمدرضا عبدلی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا