افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

خنده، هیجان و رقابت در “سرگیجه”: رئالیتی شوی جدید فیلم‌نت با فضایی متفاوت!

به گزارش بازیگر 360 ، «سرگیجه»، جدیدترین رئالیتی شوی ایرانی، از سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ در پلتفرم‌های فیلیمو و فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

“سرگیجه”: مسابقه‌ای هیجان‌انگیز با حضور سلبریتی‌ها و چالش‌های غیرقابل پیش‌بینی!

این برنامه که به کارگردانی محمد حاتمی و تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی و محسن فراهانی محصول ویستا مدیا است، تجربه‌ای منحصر به فرد از رقابت و چالش را برای مخاطبان رقم خواهد زد.

در هر قسمت از «سرگیجه»، چهار چهره شناخته شده از میان بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران و یا سایر افراد مشهور، رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و در چالش‌هایی جذاب و نفس‌گیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نقطه عطف این مسابقه، سیستم منحصر به فرد صدور حکم توسط خود شرکت‌کنندگان است. در «سرگیجه»، هر شرکت‌کننده می‌تواند به سایرین حکم دهد و فردی که حکم را دریافت می‌کند، موظف به انجام چالشی دشوار و هیجان‌انگیز خواهد بود.

این چالش‌ها که در لوکیشن‌های متنوعی از جمله استودیو و فضای باز برگزار می‌شوند، از تنوع بالایی برخوردار بوده و مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف شرکت‌کنندگان را به چالش می‌کشند.

«سرگیجه» در هر قسمت، لحظات طنز، هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی را برای مخاطبان رقم خواهد زد و بدون شک به یکی از جذاب‌ترین و پربیننده‌ترین رئالیتی شوهای ایرانی تبدیل خواهد شد.

گروه اول شرکت‌کنندگان در این مسابقه، متشکل از سیدجواد هاشمی، نیما شاهرخ‌شاهی، حسین رفیعی و میثم درویشان‌پور است.

«سرگیجه» را از ۲۹ خرداد با فیلیمو و فیلم‌نت دنبال کنید و برای تماشای لحظات طنز، هیجان‌انگیز و غیرقابل پیش‌بینی این مسابقه جذاب، آماده باشید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا