افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

اولین تیزر سریال “داریوش” منتشر شد: هادی حجازی‌فر با داستانی جدید در فیلم‌نت!

به گزارش بازیگر 360 ، اولین تیزر سریال “داریوش” به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی منتشر شد. این سریال که به زودی چهارشنبه‌ها در پلتفرم فیلم‌نت پخش خواهد شد، تازه‌ترین محصول این پلتفرم محبوب است.

“داریوش” به فیلم‌نت می‌آید: تازه‌ترین سریال نوید محمودی و هادی حجازی‌فر!

“داریوش” اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این با بازی در فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند ” ایستاده در تاریکی” و ” عطر سیب” به شهرت رسیده بود.

نوید محمودی که پیش از این با سریال پرمخاطب “پوست شیر” در فیلم‌نت همکاری موفقی داشته است، بار دیگر در مقام تهیه‌کننده در این سریال حضور دارد.

هنوز جزئیات زیادی از داستان و بازیگران “داریوش” منتشر نشده است، اما انتشار اولین تیزر این سریال، کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته و انتظارها را برای تماشای آن افزایش داده است.

“داریوش” از چهارشنبه‌های آینده در فیلم‌نت پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی و طرفداران هادی حجازی‌فر و نوید محمودی، می‌توانند با دنبال کردن اخبار فیلم‌نت، از آخرین اطلاعات مربوط به این سریال مطلع شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا