افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

انتظار به پایان رسید: فصل سوم “خاندان اژدها” زودتر از انتظار پخش می‌شود!

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه HBO در آستانه پخش فصل دوم این سریال که پیش‌درآمدی بر «بازی تاج و تخت» محسوب می‌شود، آن را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

خاندان اژدها زودتر از انتظار به HBO باز می‌گردد!

مت اسمیت، بازیگر نقش دیمون تارگرین در این سریال، در گفت‌وگویی با نشریه گاردین اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل سوم اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. با توجه به سرعت بالای HBO در تولید فصل جدید، انتظار می‌رود فاصله زمانی بین پخش فصل دوم و سوم سریال خاندان اژدها به مراتب کمتر از فاصله بین فصل اول و دوم باشد.

سریال «خاندان اژدها» که براساس کتاب «آتش و خون» نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده، ۱۷۲ سال پیش از تولد دنریس تارگرین را روایت می‌کند و به داستان جدایی Targaryen‌ها و جنگ داخلی آن‌ها که به «رقص اژدها» مشهور است، می‌پردازد.

فصل دوم این سریال پربیننده از 21 مرداد 1403 (10 آگوست 2024) روی آنتن HBO خواهد رفت.

در فصل جدید، شاهد بازگشت بازیگران اصلی فصل اول از جمله مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دآرسی، ایو بست، استیو توسان، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سونویا میزونو، ریس ایفانز، هری کولت، بتانی آنتونیا، فیبی کمپبل، فیا سابان، جفرسون هال و متیو نیدهم خواهیم بود.

علاوه بر این، بازیگران جدیدی نیز به جمع این سریال اضافه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابوبکر سلیم، فردی فاکس، سایمون راسل بل، کلینتون لیبرتی، گیل رانکین، جیمی کنا، آلفرد بروم، کیران بیو، تام بنت، تام تیلور و وینسنت ریگان اشاره کرد.

انتظار می‌رود فصل سوم سریال خاندان اژدها در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ منتشر شود.

علاقه‌مندان به این سریال فانتزی حماسی می‌توانند از 21 مرداد 1403 منتظر تماشای فصل دوم آن در شبکه HBO باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا