افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

خبر داغ برای طرفداران “پیکی بلایندرز”: ربکا فرگوسن به جمع بازیگران فیلم پیکی بلایندرز اضافه شد!

به گزارش بازیگر 360 ، ربکا فرگوسن، ستاره فیلم‌های “تل‌ماسه” و “ماموریت غیرممکن”، به جمع بازیگران فیلم مورد انتظار “پیکی بلایندرز” به کارگردانی تام هارپر پیوسته است.

ربکا فرگوسن به جمع بازیگران فیلم پیکی بلایندرز می‌پیوندد!

این فیلم که دنباله‌ای بر سریال محبوب “پیکی بلایندرز” محسوب می‌شود، بار دیگر کیلین مورفی را در نقش تامی شلبی، شخصیت افسانه‌ای این سریال، به روی پرده سینما خواهد برد.

هنوز جزئیات مربوط به نقش فرگوسن در این فیلم فاش نشده است، اما گفته می‌شود که فیلم‌برداری آن در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

داستان فیلم “پیکی بلایندرز” درช่วง جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و به دنبال ماجراجویی‌های جدیدی از خاندان شلبی در دنیای پر از توطئه و جنایت خواهد بود.

استیون نایت، خالق سریال “پیکی بلایندرز”، فیلمنامه این فیلم را به نگارش درآورده و تام هارپر، کارگردان فیلم “قلب سنگی”، سکان هدایت آن را بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر فرگوسن و مورفی، حضور بازیگران دیگری از جمله کارین منداباک، استیون نایت، گای هیلی و دیوید میسون در این فیلم نیز تأیید شده است.

انتظار می‌رود فیلم “پیکی بلایندرز” در سال‌های آینده به روی پرده سینما برود.

درباره ربکا فرگوسن:

ربکا فرگوسن بازیگر اهل نیوزیلند است که با نقش‌آفرینی در فیلم‌هایی مانند “ماموریت غیرممکن: ملت‌های سرکش” و “تل‌ماسه” به شهرت جهانی رسیده است. او همچنین در فیلم‌هایی مانند “دکتر استرنج” و “زن جوان نویدبخش” نیز بازی کرده است.

درباره سریال پیکی بلایندرز:

سریال “پیکی بلایندرز” که در ۶ فصل از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۲۲ پخش شد، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های درام جنایی در سال‌های اخیر تبدیل شده است. این سریال داستان خاندان شلبی را در شهر بیرمنگام انگلستان در دوران پس از جنگ جهانی اول روایت می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا