افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

“کیک محبوب من” فاتح جایزه بهترین فیلم جشنواره کابورگ فرانسه!

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «کیک محبوب من» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم درخششی دیگر در عرصه‌های بین‌المللی تجربه کرد و جایزه بزرگ بهترین فیلم سی و هشتمین جشنواره فیلم کابورگ فرانسه را از آن خود کرد.

«کیک محبوب من» فاتح بهترین فیلم جشنواره کابورگ فرانسه شد!

جشنواره کابورگ که به عنوان مهم‌ترین جشنواره فیلم‌های عاشقانه در فرانسه و اروپا شناخته می‌شود، هر ساله مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های عاشقانه سال سینمای جهان را در شهر زیبای کابورگ در سواحل نورماندی گرد هم می‌آورد.

«کیک محبوب من» که پیش از این در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و موفق به کسب جایزه فیپرشی (بهترین فیلم فدراسیون بین‌المللی منتقدان) و جایزه اکومنیکال (کلیسای جهانی) شده بود، بار دیگر خوش درخشید و نظر داوران جشنواره کابورگ را به خود جلب کرد.

متأسفانه بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم، کارگردانان این فیلم، به دلیل ممنوعیت خروج از کشور امکان حضور در فرانسه و دریافت جایزه خود را نیافتند.

«کیک محبوب من» روایتگر داستانی عاشقانه در فضایی خاص و متفاوت است که به واسطه پرداخت ظریف و هنرمندانه به مقوله عشق و روابط انسانی، مورد تحسین منتقدان و تماشاگران در جشنواره‌های مختلف قرار گرفته است.

این موفقیت بار دیگر نشان‌دهنده ظرفیت بالای سینمای ایران در خلق آثاری تأثیرگذار و جهانی است که می‌تواند با مخاطبان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا