افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

رونمایی از تیزر “این جمعیت قابل کنترل”: فریده سپاه منصور و محمدرضا داوودنژاد در کمدی جدیدی می‌درخشند!

به گزارش بازیگر 360 ، تیزر فیلم سینمایی “این جمعیت قابل کنترل” به کارگردانی محمد‌متین اوجانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید منتشر شد. این فیلم که از چهارشنبه ۳۰ خرداد در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود، داستان زنی را روایت می‌کند که دچار دمانس شده اما هنوز اصلی‌ترین آرزویش را از خاطر نبرده است.

سفری به دنیای دغدغه‌های اجتماعی با بازی فریده سپاه منصور و محمدرضا داوودنژاد

در این فیلم فریده سپاه منصور، محمدرضا داوودنژاد، علیرضا استادی، زهرا داوود نژاد، روناک برخوردار، مهناز افتاده نیا،مرجان قمری، رسول عظیمی، وحید الهویی، مریم شاه ولی و محسن آشتیانی پور به ایفای نقش می‌پردازند.

“این جمعیت قابل کنترل” با نویسندگی روناک برخوردار و سرمایه‌گذاری دکتر سارا سلطانی (کلینیک زیبایی سلطانیه) ساخته شده است. پخش این فیلم بر عهده موسسه نسیم صبا می‌باشد.

ساخت تیزر این فیلم را نیز میثم میرزایی بر عهده داشته است.

علاقه‌مندان به سینمای اجتماعی می‌توانند از ۳۰ خرداد با تماشای “این جمعیت قابل کنترل” در سینماها، سفری به دنیای دغدغه‌های اجتماعی داشته باشند.

در خلاصه‌ داستان این فیلم آمده است: زنی که دچار دمانس شده، هنوز اصلی‌ترین آرزویش را از خاطر نبرده است. او در تلاش است تا به آرزوی خود برسد، اما در این مسیر با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود.

“این جمعیت قابل کنترل” فیلمی است که به موضوعاتی مانند کهولت، آلزایمر و آرزوهای بر باد رفته می‌پردازد. این فیلم می‌تواند تلنگری به مخاطبان باشد تا قدر لحظات زندگی خود را بیشتر بدانند.

با توجه به حضور بازیگران مطرحی مانند فریده سپاه منصور و محمدرضا داوودنژاد در این فیلم، انتظار می‌رود “این جمعیت قابل کنترل” مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا