افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

خبری خوش برای نسل خاطره‌ انگیز | حمید جبلی با سریالی جدید برای کودکان به خانه برمی‌گردد!

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای اهالی هنر و به خصوص طرفداران پروپا قرص برنامه‌های کودک و نوجوان: حمید جبلی، چهره‌ی محبوب و دوست‌داشتنی سینما و تلویزیون، بالاخره با صداوسیما آشتی کرد و تصمیم دارد سریالی جدید برای کودکان و نوجوانان بسازد.

جبلی که از سال ۱۳۹۷ و پس از آخرین حضورش در مجموعه “کلاه قرمزی” از تلویزیون خداحافظی کرده بود، در این سال‌ها در هیچ پروژه ی تلویزیونی یا شبکه نمایش خانگی حضور نداشت. حتی در برنامه “مهمونی” که به نوعی ادامه‌ای بر “کلاه قرمزی” محسوب می‌شد، با ایرج طهماسب همکاری نکرد.

در تابستان سال ۱۴۰۱ زمزمه‌هایی از ساخت سریالی جدید توسط جبلی برای پلتفرم تلوبیون به گوش می‌رسید. حتی مهدی فرجی، تهیه‌کننده شناخته‌شده، از فیلمنامه‌ای نوشته جبلی برای این پروژه خبر داده بود. اما گویا شرایط جامعه در آن زمان، جبلی را از ساخت این سریال بازداشت.

هنر بی‌بدیل حمید جبلی در قاب تلویزیون

با این حال، در شهریور سال ۱۴۰۲ خبری منتشر شد که بار دیگر امیدی را در دل علاقه‌مندان جبلی و برنامه‌های کودک زنده کرد. رحمت امینی نمایشنامه‌ای به نام “سوسمار” نوشته جبلی را روی صحنه برد و این اتفاق، بازگشت جبلی به عرصه هنر را نوید داد.

و حالا خبر جدید: جبلی تصمیم گرفته است سریال جدید خود را برای تلویزیون بسازد. این سریال که هنوز نام و جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده، آبان یا آذر امسال کلید خواهد خورد.

هنوز مشخص نیست ساختار این سریال به چه صورت خواهد بود، اما بدون شک خبر بازگشت حمید جبلی به تلویزیون و ساخت سریالی جدید برای کودکان و نوجوانان، برای بسیاری از مخاطبان، به خصوص نسل‌هایی که با برنامه‌های خاطره‌انگیز او بزرگ شده‌اند، خبری خوش و دلچسب خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید که جبلی این بار چه سوغاتی برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا