افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

محسن تنابنده در نقشی متفاوت ، گریم سنگین و داستانی انسانی + ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم “روزی روزگاری آبادان” به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، که نخستین تجربه کارگردانی او در سینما محسوب می‌شود، پس از گذشت حدود پنج سال از زمان ساخت، راهی پرده سینماها می‌شود. این فیلم که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد، با فضایی متفاوت و داستانی گرم، روایتگر قصه‌ای انسانی در دل جنگ تحمیلی است.

حضور بازیگران برجسته در کنار داستانی جذاب

فاطمه معتمدآریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی و امیرحسین ابراهیمی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

“روزی روزگاری آبادان” در دورانی روایت می‌شود که جنگ، سایه خود را بر سر خاورمیانه گسترانده است. در این میان، خانواده‌ای در آبادان تلاش می‌کنند تا زندگی خود را در شرایط سخت جنگ، حفظ کنند.

محسن تنابنده در این فیلم نقشی متفاوت از آنچه تاکنون از او دیده‌ایم، ایفا می‌کند. گریم سنگین و لهجه جنوبی او، چهره‌ای جدید از این بازیگر محبوب را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

سعید خانی، مدیر دفتر پخش خانه فیلم، با اشاره به فضای گرم و لحظات شیرین فیلم، “روزی روزگاری آبادان” را اثری امیدوارکننده و جذاب برای مخاطبان می‌داند. او می‌گوید: “این فیلم در کنار روایت داستان جنگ، لحظات شیرینی نیز دارد که می‌تواند برای تماشاگران جذاب باشد.”

حمیدرضا آذرنگ، کارگردان فیلم، در نشست خبری جشنواره فجر، هدف از ساخت این فیلم را ستایش صلح و نشان دادن پیامدهای زیاده‌خواهی انسان‌ها عنوان کرده بود. او با اشاره به انگیزه خود برای ساخت این فیلم، می‌گوید: “دوست داشتم فیلمی بسازم که به خطرات جنگ و پیامدهای آن برای انسان‌ها بپردازد.”

“روزی روزگاری آبادان”: فیلمی که ارزش دیدن دارد

“روزی روزگاری آبادان” با روایت داستانی انسانی در دل جنگ تحمیلی، بازی‌های درخشان بازیگران و لحظات امیدوارکننده، اثری است که تماشای آن به مخاطبان سینما، به خصوص علاقه‌مندان به ژانرهای اجتماعی و تاریخی، توصیه می‌شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا