افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

ژانگ ییمو در تازه‌ترین پروژه خود، رمان علمی تخیلی مشهور “مشکل سه بدن” را به سینما می‌آورد.

به گزارش بازیگر 360 ، ژانگ ییمو، کارگردان چینی، با فیلمی علمی تخیلی به نام “مشکل سه بدن” وارد دنیای ژانر محبوب این روزهای چین می‌شود.

ژانگ ییمو، غول سینمای چین، به دنیای علمی تخیلی با “مشکل سه بدن” پا می‌گذارد!

ژانگ ییمو، که با ساخت برخی از پرمخاطب‌ترین و موفق‌ترین فیلم‌های چینی شناخته می‌شود، این بار با اقتباسی سینمایی از رمان علمی تخیلی مشهور “مشکل سه بدن”، به دنیای ژانر محبوب این روزهای سینما قدم می‌گذارد.

“مشکل سه بدن” نوشته لیو سیسین، اولین جلد از یک سه‌گانه علمی تخیلی است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در چین و سراسر جهان تبدیل شد. این داستان پیچیده و جذاب، به بررسی اولین تماس بشریت با موجودات فرازمینی می‌پردازد و تاکنون اقتباس‌های متعددی از آن در قالب انیمیشن، سریال تلویزیونی و تئاتر رادیویی شده است.

ژانگ ییمو که سابقه ساخت فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف از جمله درام، کمدی و هنرهای رزمی را دارد، چالشی جدید را با “مشکل سه بدن” پیش رو دارد. با توجه به محبوبیت ژانر علمی تخیلی در سال‌های اخیر، به‌خصوص در چین، انتظار می‌رود این فیلم مورد توجه تماشاگران بسیاری قرار بگیرد.

علاوه بر سابقه درخشان ییمو، عوامل دیگری نیز به جذابیت “مشکل سه بدن” می‌افزایند. این کتاب به ۳۰ زبان ترجمه شده و در سراسر جهان مخاطبان زیادی دارد. همچنین، نت‌فلیکس اخیراً سریالی انگلیسی‌زبان از این رمان با بودجه کلان و با حضور ستارگان “بازی تاج و تخت” منتشر کرده که به موفقیت قابل توجهی دست یافته است.

ژانر علمی تخیلی در چین در دهه گذشته رشدی چشمگیر داشته و به یکی از ژانرهای محبوب در میان تماشاگران و منتقدان تبدیل شده است. فیلم‌هایی مانند “زمین سرگردان” که در سال ۲۰۱۹ به روی پرده رفتند، موفقیتی چشمگیر در گیشه داشتند و نشان‌دهنده پتانسیل بالای این ژانر در سینمای چین هستند.

با سابقه درخشان ییمو، محبوبیت روزافزون ژانر علمی تخیلی و داستانی جذاب و پرمخاطب، “مشکل سه بدن” بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال‌های آینده خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا