افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

ستاره‌های سینما در اکران افتتاحیه “این جمعیت قابل کنترل” درخشیدند

به گزارش بازیگر 360 ، اکران خصوصی فیلم سینمایی “این جمعیت قابل کنترل” به کارگردانی محمدمتین اوجانی، شامگاه ۲۸ خرداد در پردیس سینمایی چارسو با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی سینما برگزار شد.

حضور چهره‌های برجسته در مراسم رونمایی از فیلمی متفاوت

در این مراسم، اوجانی کارگردان فیلم، ضمن ابراز خرسندی از ساخت این اثر که فضایی متفاوت از کمدی‌های رایج سینمای ایران دارد، از فریده سپاه‌منصور بازیگر نقش اصلی فیلم تقدیر کرد و او را هنرمندی دانست که در تئاتر پرورش یافته و در لحظه لحظه فیلم، تجربیات ارزشمند خود را به اشتراک گذاشته است.

سپاه‌منصور نیز با قدردانی از اوجانی برای دعوت به این پروژه، از مخاطبان خواست تا تماشای این فیلم متفاوت را از دست ندهند.

علیرضا استادی دیگر بازیگر این فیلم، ضمن ابراز امیدواری برای لذت بردن تماشاگران از “این جمعیت قابل کنترل”، از تلاش‌های عوامل فیلم بویژه محمدمتین اوجانی برای ساخت این اثر و همچنین حضور بزرگان عرصه هنر مانند محمود سماک‌باشی و فریده سپاه‌منصور قدردانی کرد.

زهرا داوودنژاد نیز با اشاره به عشق و همدلی حاکم بر گروه در زمان ساخت فیلم، “این جمعیت قابل کنترل” را حاصل این حس ارزشمند دانست و از اوجانی برای اعطای نقش به خود تشکر کرد.

روناک برخوردار دیگر بازیگر فیلم، با تاکید بر همدلی و همراهی تمامی عوامل در این پروژه، حضور بزرگانی مانند محمود سماک‌باشی، محمد فوقانی، علی استادی، زهرا داوودنژاد و محمد رضا داوودنژاد و همچنین فریده سپاه‌منصور را از نقاط قوت فیلم دانست.

در پایان این مراسم، هدیه‌ای به نمایندگی از حامی مالی فیلم “کلینیک سلطانیه” به فریده سپاه منصور اهدا شد.

حضور چهره‌های برجسته‌ای همچون محمود سماک‌باشی، محمد فوقانی، کاوه آفاق، هدا ناصح، علیرضا استادی، فریده سپاه منصور، زهرا داوود نژاد، روناک برخوردار، علیرضا معتمدی، مریم بحر العلومی، محمد حمزه ای، علی علایی، نسیم ادبی، سیاوش چراغی‌پور، مریم نراقی، امیرمحمد عبدی، مهدی رایگانی، علی کیان‌ارثی و حسین ناظریان در این مراسم، رونق خاصی به اکران افتتاحیه “این جمعیت قابل کنترل” بخشید.

این فیلم که به گفته عوامل سازنده، اثری متفاوت در سینمای ایران است، روایتگر داستانی خاص و جذاب خواهد بود و بی‌شک می‌تواند مورد توجه تماشاگران قرار گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا