افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

دوست خیالی به خانه‌های شما می‌آید! نسخه خانگی IF منتشر شد!

به گزارش بازیگر 360 ، پارامونت پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فیلم “IF” را 17 ژوئن (29 خرداد) اعلام کرد. این فیلم که از ماه گذشته روی پرده سینماها رفته است، با استقبال متوسط و مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران روبرو شده است.

“IF” به خانه‌ها می‌آید: نسخه با کیفیت فیلم کمدی رایان رینولدز و جان کرازینسکی منتشر شد!

“IF” با بازی رایان رینولدز، جان کرازینسکی، کایلی فلمینگ، استیو کارل، فیبی والر بریج، فیونا شاو و جمعی دیگر از بازیگران، داستان دختری جوان را روایت می‌کند که پس از پشت سر گذاشتن یک تجربه سخت، ناگهان می‌تواند دوستان خیالی افراد را ببیند. این فیلم کمدی و فانتزی، به کارگردانی جان کرازینسکی، سومین تجربه کارگردانی این فیلمساز پس از دو قسمت فیلم موفق “یک جای ساکت” به حساب می‌آید.

“IF” تاکنون بیش از 173.5 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که از این میزان، 100.9 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 72.6 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی به دست آمده است.

علاقه‌مندان به فیلم‌های کمدی خانوادگی می‌توانند از فردا با تماشای نسخه با کیفیت “IF” در خانه‌های خود، از این فیلم لذت ببرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا