افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

پایان زودهنگام «بسته پیشنهادی» مژده لواسانی؛ علت توقف این برنامه چه بود؟

به گزارش بازیگر 360 ، برنامه تلویزیونی «بسته پیشنهادی» که با هدف ارائه پیشنهادهای فرهنگی برای ایجاد حال خوب در مخاطبان از شبکه دو سیما پخش می‌شد، پس از پخش 23 قسمت به پایان رسید.

پایان زودهنگام «بسته پیشنهادی» مژده لواسانی

این برنامه که در دو فصل روی آنتن رفت، با اجرای مژده لواسانی و گفتگو با چهره‌های فرهنگی مختلف به دنبال ترویج فرهنگ و هنر در جامعه بود.

فصل دوم «بسته پیشنهادی» که زمستان 1402 آغاز شده بود، بعد از وقفه‌ای به دلیل پخش ویژه برنامه‌های ماه رمضان، مجدداً به روی آنتن رفت، اما پس از پخش 4 قسمت دیگر متوقف شد.

علت دقیق توقف این برنامه به طور رسمی اعلام نشده است، اما برخی منابع از تغییر ساعت پخش و کاهش مخاطبان به عنوان دلایل احتمالی یاد می‌کنند.

«بسته پیشنهادی» با وجود مدت زمان پخش نسبتاً کوتاه، توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و به یکی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه دو تبدیل شود.

حضور چهره‌های شناخته شده در این برنامه و پرداختن به موضوعات فرهنگی و هنری از جمله نقاط قوت «بسته پیشنهادی» بود.

با این حال، به نظر می‌رسد برخی از عوامل مانند تغییر ساعت پخش و عدم وجود برنامه‌ریزی دقیق برای فصل دوم، در نهایت منجر به توقف این برنامه شد.

پایان «بسته پیشنهادی» می‌تواند زنگ خطری برای سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری در صدا و سیما باشد.

ضروری است که برای تولید و پخش اینگونه برنامه‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و جامعی صورت گیرد و از ظرفیت‌های موجود به بهترین نحو استفاده شود تا شاهد تداوم و رونق برنامه‌های فرهنگی در رسانه ملی باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا