افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

حامد آهنگی با شوخی‌ای بامزه، کیوان ساکت‌اف همسر شیدا خلیق را به چالش کشید! + فیلم

به گزارش بازیگر 360 ، در قسمت بیستم فصل سوم برنامه شب آهنگی که با اجرای حامد آهنگی و حضور شیدا خلیق، بازیگر سینما و تلویزیون، روی آنتن شبکه فیلم نت رفت، لحظات طنز و جالبی رقم خورد.

حامد آهنگی این بار به سراغ شیدا خلیق و همسرش رفت!

آهنگی در بخشی از این برنامه با اشاره به ازدواج اخیر شیدا خلیق و همسرش کیوان ساکت‌اف، شوخی‌ای بامزه با او ترتیب داد. او از خلیق پرسید که همسرش چه ویژگی‌هایی دارد و خلیق در پاسخ به این سوال، از اخلاق و شخصیت همسرش تعریف کرد.

اما آهنگی در ادامه با لحنی طنزآلود گفت: “کیوانا خوشگلن؟” و این سوال باعث خنده تماشاگران و شیدا خلیق شد.

کیوان ساکت‌اف که در این برنامه حضور نداشت، در واکنش به این شوخی آهنگی، در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و با لحنی طنزآلود نوشت: “حالا باید به چه چیز کیوانا غبطه بخورم؟!”

این بخش از برنامه شب آهنگی با واکنش‌های مثبتی از سوی مخاطبان روبرو شده و بسیاری از کاربران در فضای مجازی، آن را لحظه‌ای خنده‌دار و جذاب دانسته‌اند.

حامد آهنگی که از محبوب‌ترین کمدین‌های ایران است، با اجرای برنامه‌های طنز و پرمخاطب، توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. فصل سوم برنامه شب آهنگی نیز با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده و لحظات شاد و مفرحی را برای آنها رقم زده است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا