افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

آشتی جنجالی پس از 40 سال قهر ! آشا محرابی و پدرش آشتی کردند + تصاویر

به گزارش بازیگر 360 ، آشا محرابی، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، پس از 40 سال قهر، با پدرش آشتی کرد. این خبر خوشحال‌کننده را خود آشا محرابی با انتشار تصاویری از خودش در کنار پدرش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

دلیل دوری و قهر این دو نفر چه بود؟

آشا محرابی در مصاحبه‌ای گفته بود که در دوران نوجوانی، زمانی که او در حال برنامه‌ریزی برای ورود به دنیای بازیگری بود، پدرش از خانواده جدا می‌شود و زندگی جدیدی را آغاز می‌کند. این اتفاق باعث می‌شود که رویاها و برنامه‌های آشا برای آینده به هم بریزد و او مجبور شود مسیری متفاوت را در زندگی طی کند.

آشا محرابی با وجود سختی‌ها و چالش‌هایی که در مسیر زندگی خود به دلیل جدایی از پدرش تجربه کرد، تسلیم نشد و با تلاش و پشتکار خود به یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون تبدیل شد. او در این پست اینستاگرامی به این موضوع اشاره می‌کند که تمام موقعیت‌هایی که در بازیگری به دست آورده، حاصل تلاش‌های شخصی خودش بوده است.

آشتی آشا محرابی با پدرش بعد از سال‌ها دوری، خبری خوشحال‌کننده برای هواداران این بازیگر و همچنین برای تمام کسانی است که به ارزش خانواده و روابط عاطفی اهمیت می‌دهند. این اتفاق نشان می‌دهد که هیچوقت برای آشتی و بهبود روابط دیر نیست و همیشه می‌توان با گذشت و صبر، دوباره به هم نزدیک شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا