افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

لبخند بر لبان عمو پورنگ در کنار حامد آهنگی و مامان نقلی

به گزارش بازیگر 360 ، حامد آهنگی، کمدین محبوب کشور، با حضور در منزل داریوش فرضیایی، مجری دوست‌داشتنی برنامه‌های کودک، لحظات گرم و صمیمی را برای او و مادرش رقم زد. این دیدار که به تازگی انجام شده، بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و بسیاری از طرفداران عمو پورنگ و حامد آهنگی از دیدن این دو چهره محبوب در کنار یکدیگر ابراز خوشحالی کرده‌اند.

داریوش فرضیایی با انتشار تصویری از این دیدار در اینستاگرام خود نوشت: “چه روز قشنگی بود با حضور حامد عزیز و مامان نقلی! ممنونم از حامد جان که با محبت و صمیمیت خودش، یه روز شاد و خاطره‌انگیز برای ما رقم زد.”

حامد آهنگی نیز در پستی جداگانه در اینستاگرام خود از این دیدار به عنوان یکی از “بهترین روزهای زندگی‌اش” یاد کرد. او در این پست نوشت: “امروز یه روز فوق‌العاده بود. توی خونه عمو پورنگ و کنار مامان نقلی عزیز بودم. از عمو پورنگ و خانواده محترمشون ممنونم که من رو به این مهمونی گرم دعوت کردن.”

دیدار حامد آهنگی از عمو پورنگ و مادرش، بار دیگر نشان داد که چقدر عشق و احترام بین این دو هنرمند محبوب وجود دارد. این دو چهره دوست‌داشتنی که سال‌هاست با اجراهای خود لبخند بر لبان مردم می‌آورند، الگوی بسیاری از افراد در جامعه هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا