افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

تغییر وحشتناک همسر اول شهاب حسینی ؛ از سادگی تا مدلینگ !+ عکس

به گزارش بازیگر 360 ، عکسی از پریچهر قنبری، همسر سابق شهاب حسینی، در فضای مجازی منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. قنبری که به عنوان یک بانوی شیک‌پوش و خوش‌تیپ شناخته می‌شود، در این عکس با ظاهری مدلینگ و آراسته دیده می‌شود.

شهاب حسینی در سن ۲۲ سالگی و در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری که همکار او در تئاتر بود، ازدواج کرد. این زوج دو پسر به نام‌های محمد امین و امیر علی دارند.

حسینی درباره آشنایی با همسرش می‌گوید که در مرخصی سربازی به دیدار دوستان دوران دانشجویی خود رفته بود که در آنجا با پریچهر قنبری، دختری ساده و محجوب که در حال مطالعه کتاب بود، آشنا شد. به گفته حسینی، به دلیل اعتقاد نداشتن به دوستی قبل از ازدواج، به سرعت از قنبری خواستگاری کرد.

پریچهر قنبری مدتی است که به آمریکا مهاجرت کرده است.

او پیش از جدایی از شهاب حسینی در مورد همسرش گفته بود: “به جرات می‌توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه‌هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می‌کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می‌کنم که شهاب بیشتر از من و به طرز عجیبی به آنها علاقه‌مند است.”

گفتنی است که شهاب حسینی در حال حاضر با ساناز ارجمند، دیگر بازیگر سینما، ازدواج کرده است.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا