افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال ایرانیفیلم و سریال

بازگشت “جنگل آسفالت”: فصل دوم سریال پربیننده از پاییز آغاز می‌شود

به گزارش بازیگر 360 ، اسماعیل عفیفه با اشاره به اینکه پایان فصل اول سریال “جنگل آسفالت” به گونه‌ای طراحی شده بود که مشخص باشد قصه ادامه دارد، گفت: در ۱۲ قسمت ابتدایی، گره اصلی داستان تا حدودی بسط و گشوده شد، اما در عین حال سوالات جدیدی در ذهن مخاطب ایجاد شد که در فصل دوم به آنها پاسخ داده خواهد شد.

“جنگل آسفالت” با ۱۲ قسمت به پایان رسید، فصل دوم از تیرماه کلید می‌خورد

وی با بیان اینکه فیلمنامه اولیه سریال برای ۲۵ قسمت نوشته شده بود، عنوان کرد: به دلیل اینکه بازیگران بتوانند ارتباط بهتری با قصه برقرار کنند و همچنین برای دریافت بازخوردهای فصل اول و اعمال آنها در فیلمنامه فصل دوم، فیلمبرداری را بر اساس ۱۲ قسمت اول برنامه‌ریزی کردیم.

عفیفه در خصوص ویرایش فیلمنامه فصل دوم بر اساس واکنش مخاطبان، گفت: بعد از وقفه‌ای کوتاه، فیلمبرداری فصل دوم از دهم تیرماه آغاز خواهد شد.

او در پاسخ به حواشی و گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی پیرامون این سریال منتشر شده بود، گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها بدون اینکه صحت خبر را از منابع موثق جویا شوند، اقدام به انتشار اخبار زرد می‌کنند.

این تهیه کننده در خصوص پایان‌بندی سریال و اینکه مخاطب منتظر نوعی سرانجام کاراکترها در قسمت آخر است، بیان کرد: در فصل اول تا حدودی مشخص شد که دلارها چه سرانجامی پیدا کرده‌اند، اما دلایل این اتفاقات در فصل دوم آشکار خواهد شد. این شیوه قصه‌گویی در سریال‌های استاندارد رایج است و “جنگل آسفالت” نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در خصوص جزئیات فصل دوم این سریال و زمان شروع فیلمبرداری عنوان کرد: در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و برخی از عوامل تغییر کرده‌اند، اما بازیگران اصلی حضور دارند.

عفیفه در پاسخ به اینکه آیا “جنگل آسفالت” با مشکلات مالی مواجه بوده است یا خیر، گفت: به دلیل شرایط اقتصادی کشور، همواره با چالش‌هایی مواجه هستیم، اما در این پروژه نسبت به دیگر پروژه‌ها، مشکل مالی حادی نداشتیم.

وی در پایان در خصوص زمان پخش فصل دوم سریال گفت: فصل دوم سریال “جنگل آسفالت” در پاییز پخش خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن با توجه به برنامه‌های پلتفرم، به اطلاع مخاطب خواهد رسید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا