افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

تاریخ اکران «جن‌گیر» جدید مایک فلنگن مشخص شد

به گزارش بازیگر 360 ، فلنگن که از طرفداران سرسخت مجموعه «جن‌گیر» است، در مورد این پروژه می‌گوید: «جن‌گیر یکی از دلایلی است که به فیلم‌سازی روی آوردم. من بسیار مفتخرم که فرصتی برای ساخت دنباله‌ای تازه، جسورانه و وحشتناک در دنیای این فیلم را به دست آورده‌ام.»

«جن‌گیر» جدید مایک فلنگن در سال ۱۴۰۴ روی پرده می‌آید

ترور میسی، مایک فلنگن و جیسون بلام به ترتیب از شرکت‌های Intrepid Pictures، Red Room Pictures و Blumhouse Productions تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

پیش از این، دیوید گوردون گرین قرار بود کارگردانی دنباله «جن‌گیر» را بر عهده داشته باشد، اما پس از شکست فیلم «جن‌گیر: معتقد» در گیشه، از این پروژه کناره‌گیری کرد.

مایک فلنگن در طول سال‌های گذشته با ساخت فیلم‌ها و سریال‌های ترسناکی مانند «سکوت»، «بازی جرالد»، «دکتر اسلیپ»، «تسخیرشدگی خانه هیل» و «باشگاه نیمه‌شب» به شهرت رسیده است.

شرکت یونیورسال در سال ۲۰۲۱ با پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون دلار، امتیاز پخش فیلم‌های «جن‌گیر» را به دست آورد و قصد دارد سه‌گانه جدیدی از این مجموعه را بسازد.

انتشار این خبر، بدون شک طرفداران قدیمی «جن‌گیر» و علاقه‌مندان به ژانر وحشت را خوشحال خواهد کرد.

علاقه‌مندان به دنیای سینما می‌توانند تا اکران این فیلم در سال ۱۴۰۴ منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر از آن باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا