افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

لبخند پدرانه بازیگر پيكسوت کوتاه قامت در کنار پسران بلند قدش + عكس

به گزارش بازیگر 360 ، اسدالله یکتا و پسرانش را در تصویری گرم از یک خانواده سینمایی ملاحظه مي كنيد.

اين  بازیگر پیشکسوت سینمای ایران  چهار فرزند پسر دارد. اين عكس كه در فضای مجازی منتشر شده است که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

اسدالله یکتا: یارِ دیرینِ پرده‌های نقره‌ای

اسدالله انصاری یکتا، متولد ۲۳ آذر ۱۳۲۶ در تهران، نامی آشنا در تاریخ سینمای ایران است. او که به عنوان بازیگر کوتاه قامتان در سینما شناخته می‌شود، در طول دوران فعالیت هنری خود در بیش از ۹۳ فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته و نقش‌آفرینی‌های ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته است.

یکتا از جمله بازیگرانی است که در ژانرهای مختلف سینمایی، از کمدی و اجتماعی تا عاشقانه، تجربه بازی داشته و با توانایی خود در ایفای نقش‌های متنوع، جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان پیدا کرده است.

نام او با فیلم‌هایی مانند “ناخدا ناخدا”، “هامون”، “نرگس”، “مسافر”، “آدم برفی” و “همیشه با هم” گره خورده و این آثار، بخشی از کارنامه پربار او در عرصه سینما به شمار می‌روند.

یکتا در طول مسیر پرفراز و نشیب فعالیت هنری خود، بارها مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته است. از جمله افتخارات او می‌توان به دریافت تقدیر در اولین دوره جشن منتقدان در سال ۱۳۸۵ اشاره کرد.

همچنین در سال ۱۳۸۹، در جشن “بچه‌های دیروز” که به تجلیل از هنرمندان حوزه کودک و نوجوان اختصاص داشت، از یکتا تقدیر شد و تندیس قدردانی توسط داود رشیدی به او اهدا شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا