افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

نتفلیکس از بازیگران نقش‌های منفی فصل دوم One Piece رونمایی کرد!

به گزارش بازیگر 360 ،نتفلیکس به تازگی از بازیگران نقش‌های شرور و منفی فصل دوم سریال One Piece رونمایی کرد.این بازیگران قرار است در نقش اعضای گروه Baroque Works به ایفای نقش بپردازند.

بازیگران نقش‌های شرور فصل دوم سریال One Piece معرفی شدند!

بازیگران نقش‌های شرور فصل دوم سریال One Piece معرفی شدند!

  دیوید دستمالچیان (Oppenheimer) در نقش مستر ۳، جازارا جاسلین (Warrior) در نقش خانم ولنتاین، کامروس جانسون (Batwoman) در نقش مستر ۵ و دنیل لاسکر (Raised By Wolves) در نقش مستر ۹ به جمع بازیگران فصل دوم این سریال پرهوادار اضافه خواهند شد.استیون مائدا (Lost، C.S.I. Miami، The X-Files) و مت اوونز (Luke Cage) به عنوان شورانر در فصل دوم One Piece بازگشته‌اند و جو تراژ (Percy Jackson and the Olympians) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به تیم سازندگان اضافه شده است.

ایناکی گودوی، مکنیو، امیلی راد، جیکوب رومرو گیبسون و تاز اسکایلر نیز در نقش‌های خود از فصل اول سریال یعنی لوفی، زورو، نامی، اوسوپ و سانجی به ایفای نقش ادامه خواهند داد.

مجموعه One Piece داستان یک گروه دزد دریایی به رهبری مانکی دی لوفی را دنبال می‌کند که به دنبال بزرگ‌ترین گنج دنیا به نام وان پیس می‌گردند تا لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. این سریال بر اساس مانگای محبوب ائیچیرو اودا ساخته شده و تاکنون 106 جلد از آن منتشر شده است.

فصل دوم سریال One Piece در تاریخ نامعلومی در سال 2025 از نتفلیکس پخش خواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا