افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
سریال خارجیفیلم و سریال

کیت بلانشت و کوین کلاین در جدالی نفس‌گیر در سریال «سلب مسئولیت»!

به گزارش بازیگر 360 ، شبکه اپل تی‌وی پلاس بالاخره از تاریخ پخش سریال کوتاه «سلب مسئولیت» (Disclaimer) با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین رونمایی کرد.

تاریخ پخش سریال «سلب مسئولیت» با بازی کیت بلانشت و کوین کلاین مشخص شد!

دو قسمت اول این سریال مهیج روان‌شناختی که توسط آلفونسو کوارون، کارگردان برنده اسکار فیلم «رما»، ساخته شده است، در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ اکتبر ۲۰۲۴) منتشر خواهند شد و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی روی آنتن خواهند رفت.

داستان «سلب مسئولیت» حول محور کاترین ریونسکرافت، یک خبرنگار مشهور با بازی کیت بلانشت می‌چرخد که زندگی‌اش با انتشار رمانی به قلم نویسنده‌ای ناشناس به کلی دگرگون می‌شود. در این رمان، رازهای تاریک زندگی کاترین فاش شده و او برای نجات آبروی خود مجبور به یافتن نویسنده و مقابله با گذشته‌اش می‌شود.

کوین کلاین در این سریال در نقش دیوید مکنزی، دوست قدیمی کاترین، ساشا بارون کوهن، کدی اسمیت-مک‌فی، لسلی منویل، لوئیس پارتریج، لیلا جرج و هویون جونگ نیز در کنار این دو بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.

«سلب مسئولیت» بر اساس رمانی به همین نام نوشته رنی نایت ساخته شده و انتظار می‌رود که یکی از مورد انتظارترین سریال‌های پاییز امسال باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا