افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
اخبار بازیگران

غافلگیری احسان علیخانی برای طرفداران جوکر | جوکر 2 با حضور بانوان طناز !

به گزارش بازیگر 360 ، احسان علیخانی در فصل دوم جوکر، با دعوت از بانوان کمدین و بازیگر، غافلگیری جالبی را برای مخاطبان رقم زده است.

فصل دوم این برنامه‌ی محبوب که از چهارشنبه 19 خرداد در شبکه خانگی فیلیمو به نمایش درآمده، در مقایسه با فصل اول، شاهد حضور بانوان هنرمند در کنار آقایان خواهد بود.

در فصل اول جوکر 2، نصرالله رادش، امیرحسین رستمی، جواد رضویان، نیما شعبان نژاد، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، هادی کاظمی و مجید مظفری حضور داشتند و با هنرنمایی خود، لحظات شادی را برای بینندگان خلق کردند.

اما در این فصل، بانوان طناز و توانمند عرصه ی هنر ایران، رقابت جدیدی را آغاز می‌کنند.ژاله صامتی، گیتی قاسمی، ناهید مسلمی، الیکا عبدالرزاقی، متین ستوده، رویا میرعلمی، سوسن پرور و نرگس محمدی از شرکت کنندگان این فصل هستند .

انتظار می‌رود فصل دوم جوکر 2 با حضور بانوان کمدین، فضایی شادتر و پرهیجان‌تر را برای بینندگان به ارمغان بیاورد و لحظات مفرحی را برای آنها رقم بزند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا