افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

لیلی فرهادپور در جشنواره کرافت اسلوونی خوش درخشید!

به گزارش بازیگر 360 ، لیلی فرهادپور، بازیگر توانمند سینما، برای بازی در فیلم «کیک محبوب من» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کرافت اسلوونی را از آن خود کرد.

لیلی فرهادپور جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کرافت اسلوونی را از آن خود کرد

جشنواره کرافت که مهمترین رویداد سینمایی در کشور اسلوونی محسوب می‌شود، به فیلم‌هایی با سطح بازیگری برجسته توجه ویژه‌ای دارد. اسماعیل محرابی، دیگر بازیگر این فیلم نیز در این جشنواره نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بود.

«کیک محبوب من» که غلامرضا موسوی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد، پیش از این در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و موفق به کسب جوایز فیپرشی (بهترین فیلم فدراسیون بین‌المللی منتقدان) و اکومنیکال (کلیسای جهانی) از این جشنواره معتبر شد. این فیلم همچنین اخیراً جایزه بهترین فیلم را از سی و هشتمین جشنواره کابورگ فرانسه به خود اختصاص داده است.

این موفقیت بزرگ، بار دیگر نشان‌دهنده استعداد و توانایی‌های بی‌نظیر لیلی فرهادپور در عرصه بازیگری است و افتخاری دیگر برای سینمای ایران به شمار می‌رود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا