افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
عکس بازیگران

انتشار اولین تصویر از شرکت‌کنندگان اپیزود دوم «جوکر: طبقه بیست و یک»

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوش برای طرفداران برنامه پرمخاطب «جوکر»: بعد از سه سال انتظار، بالاخره زنان نیز به این رئالیتی شو محبوب راه پیدا می‌کنند.

«جوکر» بالاخره تسلیم شد! فصل دوم با حضور زنان از راه می‌رسد!

«جوکر» بالاخره تسلیم شد! فصل دوم با حضور زنان از راه می‌رسد!

فصل دوم «جوکر: طبقه بیست و یک» با حضور چهره‌های مطرح زن سینما و تلویزیون ایران، از جمله ژاله صامتی، ناهید مسلمی، سوسن پرور، نرگس محمدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا میرعلمی، گیتی قاسمی و متین ستوده، در راه است.

حضور زنان در این برنامه که از ابتدای پخش به دلیل مردانه بودن مورد انتقاد بود، اتفاقی مهم و قابل توجه محسوب می‌شود. احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده «جوکر» در پایان فصل اول این برنامه در پاسخ به سوالات مربوط به غیبت زنان، از موانع و محدودیت‌های موجود و همچنین تمایل خود برای حضور بانوان در این برنامه صحبت کرده بود.

انتشار تصویر شرکت‌کنندگان زن فصل دوم «جوکر» هیجان و شور و اشتیاق زیادی را در بین مخاطبان این برنامه ایجاد کرده است. بدون شک حضور این هنرمندان برجسته در کنار چالش‌ها و لحظات طنز و سرگرم‌کننده «جوکر»، فصل دوم این برنامه را به تجربه‌ای جذاب و دیدنی برای تماشاگران تبدیل خواهد کرد.

«جوکر: طبقه بیست و یک» به زودی با حضور زنان کمدین و بازیگر ایرانی روی آنتن خواهد رفت.

منتظر خبرهای جدید از این برنامه پرمخاطب باشید!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا