افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم خارجیفیلم و سریال

همکاری دوباره اما استون و یورگوس لانتیموس در فیلمی کمدی و علمی تخیلی

به گزارش بازیگر 360 ، تاریخ اکران فیلم علمی تخیلی کمدی Bugonia در سال ۲۰۲۵ مشخص شد.

اما استون و یورگوس لانتیموس در فیلم جدیدی به نام Bugonia به سینما می‌آیند!

کمپانی فوکس فیچرز که زیرمجموعه یونیورسال پیکچرز است، تاریخ اکران جدیدترین اثر یورگوس لانتیموس، کارگردان نامزد اسکار را اعلام کرد. فیلم Bugonia که نامی برگرفته از یک فیلم کره‌ای علمی تخیلی کمدی محصول سال ۲۰۰۳ است، در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) راهی پرده‌های سینما خواهد شد.

این فیلم دومین همکاری مشترک اما استون و لانتیموس پس از فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون The Favourite و Poor Things خواهد بود. جسی پلمونس، دیگر بازیگر شناخته‌شده هالیوود، نیز در این فیلم به استون می‌پیوندد.

فیلمنامه Bugonia توسط ویل تریسی و جانگ جون هوآن به نگارش درآمده است. لانتیموس پیش از این فیلم Kinds of Kindness را کارگردانی کرده بود که اخیراً در جشنواره کن به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد.

داستان Bugonia حول محور دو مرد جوان جاه‌طلب و کله‌شق می‌چرخد که مدیرعامل یک شرکت بزرگ را می‌دزدند. آنها که به توهم توطئه دچار شده‌اند، معتقدند که این فرد یک بیگانه فضایی است که قصد نابودی زمین را دارد.

اما استون که پیش از این برای بازی در فیلم‌های La La Land و Poor Things دو جایزه اسکار را از آن خود کرده، اخیراً در فیلم Eddington به کارگردانی آری استر نیز به ایفای نقش پرداخته است. جسی پلمونس نیز که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون The Power of the Dog و I’m Thinking of Ending Things را دارد، در فیلم‌های دیگری از جمله The Irishman و Jungle Cruise نیز حضور داشته است.

Bugonia بدون شک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ خواهد بود و طرفداران لانتیموس و استون بی‌صبرانه منتظر تماشای این اثر کمدی و علمی تخیلی هستند.

نکات برجسته:

  • Bugonia جدیدترین فیلم یورگوس لانتیموس با بازی اما استون و جسی پلمونس است.
  • این فیلم در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) اکران خواهد شد.
  • Bugonia دومین همکاری مشترک اما استون و یورگوس لانتیموس پس از فیلم‌های The Favourite و Poor Things است.
  • فیلمنامه این فیلم توسط ویل تریسی و جانگ جون هوآن به نگارش درآمده است.
  • Bugonia براساس فیلم Save the Green Planet، فیلم کمدی علمی تخیلی کره‌ای محصول سال ۲۰۰۳، ساخته خواهد شد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا