افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
ویدیو بازیگران

تیزر سریال “فراری” منتشر شد: جدال یک جوان با چالش‌ها برای رسیدن به آرزو

به گزارش بازیگر 360 ، تیزر سریال “فراری” به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری و سجاد نصراللهی‌نسب منتشر شد. این سریال که روایتگر داستان زندگی پرفراز و نشیب یک کشتی‌گیر جوان به نام “فرهاد” است، از شنبه نهم تیرماه ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

رونمایی از تیزر سریال “فراری” و موعد پخش آن از شبکه یک سیما

در تیزر این سریال، شاهد صحنه‌هایی از تلاش‌ها و تمرینات فرهاد برای رسیدن به رویای خود برای قهرمانی جهان در کشتی هستیم. همچنین چالش‌ها و موانعی که او در این مسیر با آنها روبرو می‌شود به تصویر کشیده شده است.

“فراری” سریالی جذاب و پرکشش است که مخاطبان را درگیر زندگی فرهاد می‌کند. این سریال به موضوعاتی مانند تلاش، پشتکار، خانواده، عشق و موانع موجود در مسیر رسیدن به آرزوها می‌پردازد.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، مجید پتکی، بهنام شرفی، جواد خواجوی بهار نوحیان، عطا عمرانی، افشین آقایی، شهروز آقایی‌پور و علی شیروانی از جمله بازیگران این سریال هستند.

حسین رفیعی، شهین تسلیمی و شهرام قائدی نیز با هنرمندی خود در این سریال حضور دارند.

علاوه بر این، مهدیا ابوالعلی و حسین اوجاقلو نیز در این سریال به عنوان معرفی به دنیای بازیگری قدم می‌گذارند.

انتشار تیزر سریال “فراری” شور و اشتیاق مخاطبان را برای تماشای این سریال افزایش داده است. بدون شک “فراری” یکی از سریال‌های جذاب و دیدنی تابستان امسال خواهد بود که تماشای آن را به علاقمندان به سریال‌های ایرانی با مضامین ورزشی و اجتماعی توصیه می‌کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا