افتتاح حساب در ترکیهخدمات سئو پلکانیکاشت ابرو
فیلم ایرانیفیلم و سریال

افتخارآفرینی فیلم کوتاه «نقره‌ای» در عرصه بین‌المللی

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم کوتاه «نقره‌ای» به کارگردانی حمید صابری که پیش از این در جشنواره‌های مختلف حضوری موفق داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده بود، در جدیدترین افتخارآفرینی خود، جایزه بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم Change the script کانادا دریافت کرد.

افتخار جدید برای سینمای ایران؛ «نقره‌ای» دو جایزه بین‌المللی کسب کرد

جشنواره Change the script که به بررسی رابطه پیچیده سلامت روان و عدالت اجتماعی می‌پردازد، امسال در تاریخ 10 مرداد (31 ژوئیه 2024) در شهر همیلتون، انتاریو کانادا به کار خود پایان داد.

این اما تنها موفقیت «نقره‌ای» در عرصه بین‌المللی نبود، چرا که این فیلم در جشنواره VISION 2030 ایتالیا نیز خوش درخشید و جایزه پخش فیلم برتر را از آن خود کرد. این جایزه که توسط شرکت Premiere Film به «نقره‌ای» اهدا شد، به معنای پخش این فیلم در سراسر جهان خواهد بود.

«نقره‌ای» که در ژانر اجتماعی ساخته شده، داستان بازرس خیریه‌ای را روایت می‌کند که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌دهندگان وارد خانه‌ای می‌شود و در جریان این ماجرا، با مشکلات خانوادگی این خانواده روبرو می‌شود.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم را حمید صابری بر عهده داشته و نوید رفیعی نیز به عنوان تهیه‌کننده در کنار او حضور دارد.

رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان و شیوا اردویی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

«نقره‌ای» با دریافت این جوایز بین‌المللی، بار دیگر توانایی و استعداد فیلمسازان ایرانی را به اثبات رساند و نام ایران را در عرصه سینمای جهان سربلند کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵

بازیگر ۳۶۰

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر ۳۶۰ دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا